Humörstest

De senaste dagarna har T haft en humörsdipp klockan tre på eftermiddagarna. Då jag kommit hem från jobbet har M varit trött efter några timmars kamp då ingenting varit riktigt bra, medan T mött mig med ett oskyldigt, lekfullt och lite lurigt leende som inte avslöjat något om eftermiddagens prövningar. T får därefter kvällsmat, vi leker och läser en bok och sedan lägger vi oss i sovrummet och gosar tills han somnar i min famn. Det är väldigt mysigt. För att eftermiddagen ska bli lika harmonisk som kvällen ska jag testa att komma hem vid tre när humöret brukar svänga imorgon, kanske kan vi förekomma honom så. 


Lyx att hitta lite vin som blev över i helgen till middagen ikväll! Och att middagen står på bordet när jag kommer hem på kvällarna. Farmen på paddan såklart.


//H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0