Babysim inplanerat

Nu har vi bokat in vår lilla rumpnisse på babysim! Alltså jag kan knappt vänta, ska bli så kul att se honom plaska runt i vattnet med sina små armar! Han kommer älska det!! Måste forska i hur det funkar med badbyxor och blöjor och hela den grejen så vi har rätt utrustning med oss när det är dags.

Något som däremot inte var succé var min egen träning idag. Missade att boka spinningen kl 17.15 så jag fick åka hem och laga kikärtsgryta istället. Bokade spinning imorgon bitti så jag ser fram emot morgonträning då istället. Nu ikväll har vi varit ute med snuffan och hennes nya kastboll. Tyvärr kastade vi upp den i ett träd efter bara några kast så snuffan var alldeles till sig där ett tag.


Hade blötläggningsorgie i slutet på min f-ledighet så frysen är full av råmaterial till den här alldeles perfekt enkla och nyttiga middagen: Stek lök, på med massor med bladspenat och kokta kikärtor. Krydda m curry och paprikapulver. I med kokosmjölk, red med mandelmjöl och ha sist i kokt potatis.

Kastat boll m snuffan


//Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0