Härligt att längta

Det stämmer att det var en mycket speciell dag förra tisdagen. Jag har sett bilder på skatten och han är fantastiskt söt. Att få vara gudmor är en stor ära och ett stort ansvar, jag kan knappt vänta till jag styr mot Falun för att träffa honom!

Idag började jag jobba efter flera månaders ledigt, det kändes bra. Något som kändes ännu bättre var att komma hem efter jobbet till dukat bord och städad lägenhet. Och framförallt -lilleman som låg i min famn och gurglade förtjust i säkert en timme efter min hemkomst. När jag stod i rulltrappan vid Fridhemsplan på väg hem fick jag nypa mig i armen då jag tänkte att jag skulle hem till min son. Det är härligt att längta efter honom!


M har skämt bort lilleman och snuffan med leksaker idag. Så ikväll blir det Mama till mig och nya bitringar till lilleman.


//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0