Succé

Så hur var babysimmet då? Jamen det var ju succé! Lilleman sprattlade och tjöt förtjust när han doppade fötterna och sen låg han i vattnet och gurglade och njöt av värmen. Han var först ut med att få en ordentlig kallsup och då kände jag mig typ kriminell, men det är sånt som händer. Vi fick lära oss lite olika grepp, vi sjöng sånger och så fick bebisarna jaga bollar. Det är lite meckigt med hela omklädningsbiten, men det var värt det, längtar redan till nästa lördag. Vi organiserade oss så att M tog lilleman i duschen och bytte om, och jag stod utanför herrarnas redo att ta emot färdigbytt bebis. Nyckelingredienserna för ett lyckat babysim tycker jag är samarbete och att ta det lugnt. När vi kom hem blev det Droppens semlor till sen lunch och nu ska vi ägna kvällen åt att tvätta och storatäda i köksskåpen (jippie).


Lunch!

Lilleman växer och växer och har fått så mycket fina kläder av farmor och farfar i lite större storlekar, nu ska de tvättas innan vi börjar använda dem.

//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0