Fullt ös mitt i veckan

Fick börja dagen med sovmorgon då A tog Lilleman. Underbart! Efter en frukost, morgonpromenad med Tyson, lunch, ett ärende, ordnade middag så unnade jag mig lite egentid. Tog cykeln till Friskis för ett pass. Så härlig känsla idag. Kände mig stark!

Väl hemma blev det middag (räksallad). Vi bjöd även in alla som hjälp oss med flytten på en middag framöver. Caspers morfar kom på spontanbesök. Jag och A bokade den årliga resan ner till Göreborg. Mer om det sen. Men gärna tips på vad man kan göra med en då 7 månaders i storstaden? Fina parker? Ngt kul att åka och titta på? Vi kommer bo centralt och har lätt att ta oss.

Utnyttjade Sempers gratiskupong och valde en klämmis till C. Han älskar kyckling så det blir nog toppen. Själv unnade jag mig popcorn ikväll och sedan ägg (Fick nojja på det sedan vi var hos er Spets) Kombinationen kanske låter sådär men ;)

Måste berätta en rolig sak. Idag när jag skulle cykla ner och träna tyckte jag att cykelhjälmen kändes annorlunda. Typ i knäppningen och så. Upptäcker när jag kom tillbaka hem att jag tagit Andreas hjälm (!!!). Herregud vad luft det är i denna hjärna ibland.

Blir inspirerad av dig och trädgården Heléne. Borde ta tag i odlingslådorna här oxå, dock har vädret varit kasst men verkar ta form till helgen.

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0