Torsdag

Tråkig rubrik jag vet, kom inte på någon bättre. Den här torsdagen har bjudit på fint men lite kyligare väder än igår. Vad gör det? Idag har vi packat för en semestertripp, gått långpromenad, haft picknick igen på våran gräsmatta. Casper drog på en långsovning så vi föräldrar fick egentid. Jag spenderade min i solstolen med ett gäng tidningar. Nu på kvällen packade vi ihop det sista och jag åkte och lämnade Tyson hos mormor. Var tänkt från början att han skulle följa men han har inte riktigt landat i vårt nya hem än så känns överdrivet att dra med honom till ytterligare ett nytt ställe. Han har det bättre hos mormor.

Fick trevlig post idag från Semper. Gratisprover, en gratis prova på rabatt på en klämmis, samt rabattkuponger. Tack Semper! Dessa kommer utnyttjas.

Igår tog jag första lite längre sträckan med nya cykeln. Färden gick till Friskis för ett pass. Cykelhjälmen är på. Dels för min egen skull såklart för jag vill vara rädd om mig själv. Har tyvärr fått se vad som händer med människor som inte använder hjälm när de cyklar plus att man aldrig vet när olyckan är framme. Samtidigt vill jag även föregå med gott exempel för Casper.

Dags att sova och ladda för en rolig helg. Behöver laddas upp med energi :)

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0