Fixar tisdag

Vi började veckan igår med att spendera lite tid hos mormor/min mamma. Blev bjudna på lunch och fika. Vi tog även en lång promenad. Lugnet innan stormen den här veckan. Jag gick även och tränade. 

Idag efter lite sovmorgon kom jag upp till en effektiv A som höll på att städa lägenheten. Så vi städade igenom lägenheten från tak till golv då en städfirma skulle komma och göra ett kostnadsförslag på flyttstädning.  

Så idag har vi: 
Storstädat lägenheten
Haft en städfirma här som kommer flyttstäda lägenheten 
Adressändrat
Ringt/mailat olika ärenden
Fullt i viktiga papper och skickat iväg
Vi har tränat både jag och A
Skött ett barn och en hund därimellan ;) 
Samt flyttpackat en låda och sprungit lite ärenden på stan.

Bild från Google. 

Ungefär som på bilden kändes det vid lunchtid men vi var båda effektiva idag och fått så mycket gjort.
Avrundat kvällen med en film och soffläge. Nu är det natti natti! 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0