Fotboll 24/7

Skönt med söndag. Blev en tidig morgon då jag vaknade med C vid klockan 6 och han sedan somnade om, men inte jag inte. Var ändå otroligt pigg, tror det beror på gårdagen och all positiv energi jag/vi fick med oss därifrån. 

Lite morgonpromenad och mammamage träning på förmiddagen. Flyttpackning. Efter lunch begav vi oss allihopa till en fotbollsplan ungefär 10 minuter bort härifrån. Kopparvallen. Där Caspers kusin I spelade sommarcupen. Caspers första (av många) fotbollsmatch han såg live. Tyson hade fullt upp med att vakta picknick filten och spana efter bollar att försöka ta. Suck ..det lilla livet <3 Kusin I var jätteduktig och laget vann.Caspers farfar är målvaktstränare åt laget. Ni ser... Jag är en blivande fotbollsmamma. 


Småpojkarna i familjen. De har verkligen blivit så tajta. Vi är så glada över det då vi tror att de kan få fantastiskt kul ihop genom livet.

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0