Loppislördag och långt samtal

Det blev en riktig loppis-lördag här i Falun. Vaknade med Lilleman 06.10, sedan somnade han om, men inte jag. Så det blev en tidig morgon. Medans vissa sov vidare:


Åkte på två loppisar på förmiddagen. Hem och lunchade, och tog med mig familjen på den tredje. Den sista loppisen var en gårdsloppis i Östanfors. Jättemysigt kvarter här i Falun som påminner lite om Elsborg med fantastiskt fina innergårdar. Tyson fick enormt med uppmärksamhet så fort vi klev in på en gård med barn. Lite fynd gjorde vi oxå. Det bästa var nog en Polarn och Pyret fleece/vindjacka för 40 kr. Blir perfekt till hösten, eller en kall sommar? Hoppas inte på det sistnämnda. 

Jag skjutsade Tyson till mormor där han har det bra tills på måndag. Sedan tog jag och A tag i flyttpackningen igen. 

På kvällen fick jag ett telefonsamtal från my BFF <3 Var så skönt att ha ett långt samtal om allt mellan himmel och jord. Får alltid så bra energi när jag pratat med Heléne <3

Spännande med trädgård. Vi har oxå pallkragar att placera lite odlingar i. Funderar på ngt färgglatt... Men kom gärna med förslag på ngt kul att odla/sätta i dessa kragar.

//Em 


Kommentarer
Anonym

Lila sallad.. Både vackert och gott😋 och sedan citronmeliss både vackert grönt och doftar ljuvligt!!

Svar: Tusen tack för tips! //Em
froknarnafalun.blogg.se

2016-06-14 @ 19:58:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0