Skenar iväg

Idag har vi kört på igen. Tack till högre makter för att A är hemma annars vet jag inte hur vi hade lyckats med denna flytt. Började dagen med att skänka och slänga massa saker vi rensat undan.

Sedan bjöd mormor/mamma på lunch bestående av kycklinggryta och efterrätt med jordgubbar och grädde. En långpromenad blev det också. Vi gick förbi och sa hej till mitt gamla boende jag hade när jag och A träffades. En liten lägenhet i ett garage... Älskade att bo där. 

Fick plötsligt ett telefonsamtal av städfirman som hade städat våran blivande bostad som ville att vi skulle godkänna städningen. Så på eftermiddagen åkte vi dit. Var lite som de fick åtgärda. Jag har personligen slutat med att inte kräva saker och ting. Tänker inte precis städa efter en städfirma. Ni förstår vad jag menar. Rött ska vara rätt. 
Var intressant att se bostaden urplockad. Det finns verkligen att göra rent kosmetiskt. Vilket vi ska ta tag i. Det hade vi gjort i vilket fall som helst. Jag blir alltid stressad när jag ser saker jag vill åtgärda typ NU men jag får lugna mig. Har lovat A att inte skena iväg...Tanken är ju att vi ska bo här ett tag. 

Middag, promenad, och lite mer fix och en sen kväll på det.... 


Just det! Färgade ögonbrynen direkt på morgonen. Fick denna färgning från Glossybox under tiden jag var gravid men ville inte använda den då men gjorde nu ett försök. Resultatet blev riktigt lyckat :) 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0