Livets mening

Såhär blev en av ramarna jag fyndade med kort i. Fotot är taget av Jenny Hallqvist på Forever Beatuy salongen i Falun. Den vackra skyddsängeln har jag fått av mina fina kollegor och vänner  Jenita och Carro. Livets mening i ett foto. Söndag redan, veckan har gått fort. Dock inget mot kommande vecka då det händer en hel del. Saker planerade nästan varje dag. 
Kollar ni på Vasaloppet? Jag kollar lite halvhjärtat. Kollade däremot på Nyhetsmorgon på TV4. De gick igenom HLR för spädbarn och barn. Det var intressant och så viktigt! Speciellt nu när vi har lilla Casper <3 


I vårat ena vardagsrumsfönster.
Såg ni oss i tidningen fresten? Eller på dt.se? Kommentarerna haglar in att Lilleman är så lik sin pappa, vilket verkligen stämmer <3 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0