#rideforolivia

Innan jag börjar berätta vad vi haft för oss hittills så sätter jag in ett kort här i bloggen under hashtagen #rideforolivia så otroligt tragiskt :( ridsporten kan vara extremt farlig och det är stora levande djur vi håller på med. Det ska man ha respekt för. 


Annars har det varit en händelserik vecka. I måndags var jag på yoga, bra träning det där, kände mig stel som en pinne. Tisdagen var pappan i familjen ledig. Blev en långpromenad tillsammans innan vi allihopa åkte på 8 års kalas i Säter. Första gången vi är iväg på ngt lite större ihop hela familjen. Är ju lite mer att hålla reda på när man har barn ;) Dock gick det väldigt bra i det stora hela trots att kvällarna inte är Lillemans grej riktigt. Onsdagen den här veckan hade vi dejt med föräldrargruppen för första gången efter bäbisarna kommit. Det var superkul! Casper fick massa nya intryck och vi var helt slut när vi kom hem och däckade båda två. Igår blev Andreas ledig lite hastigt och lustigt. Vi spenderade dagen hos mormor då vi hade mormorsdag. 
Vi har oxå under veckan provat Linas matkasse som är helt klart över förväntan. 
Idag ska vi iväg en liten sväng. Sedan blir det vegetarisk lasange och Let's dance. Ihelgen väntar bäbisdejt och firande av min pappa som fyller år idag! Stort grattis till dig! 

Ted blir stor, herregud 6 månader ... Gudmors älskling som nyss låg i magen. Tiden går så otroligt fort. Casper växer han med, klädstorlekarna bara rullar förbi. 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0