Vårvindar

Våren verkar ha hittat till Falun. De senaste dagarna har varit helt underbara. Veckan har hittills bjudit på träning, återbesök hos bm (allt bra)  C har varit själv hos mormor första gången (han sov igenom allihopa) och vi har försökt varit ute i solen så mycket som möjligt. Dagarna bara svischar förbi. Imorgon har vi en extra mormorsdag och på fredag ska vi gå på öppnis för första gången med ett gäng från föräldragruppen. Till helgen väntar kalas och barnloppis. 


Mormorsdag med underbart väder. Vid Källviken och kollar isen. 


Jag och min lilla prins <3 


Livet som mammaledig (skratt) dessa stunder lever man länge på. Jag har tillochmed fått de första fräknarna i ansiktet. 


Beställer gärna sådant här väder för resten av mammaledigheten, tack! 

Btw, Heléne och Martin! Vilket hotell ska vi bo på i samband med T's dop? Ngt i närheten som är barnvänligt med bra standard! Help! 

//Em 


Kommentarer
M

Om jag var er skulle jag ta ett hotell i city och ta bilen ut till dopet, finns många att välja på t ex Scandic.

Svar: Kanske är ett bra förslag ändå .... //E
froknarnafalun.blogg.se

2016-03-17 @ 06:42:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0