BVC besök och barnmat

Tisdag, fick ofrivillig sovmorgon då A är hemma och är sjuk och inte kunde sova. Han är även världens bästa som med feber och förkylning gör frukost på sängen till mig. Fantastiska underbara du! You're one of a kind. Vid lunch tog jag och Lilleman en promenad till mamma/mormor och hämtade upp Tyson som sovit där (ja, även han har sina mormorsdagar). Vädret är verkligen toppen. Vårvärme! Vilket oxå fick mig att införskaffa Caspers första solskyddsfaktor idag. Vårsolen är stark! Och bäbishud känslig, inte en bra kombination. Vi har varit på 4 månaders koll på BVC och tummen upp där. Nu får Casper börja smaka lite och vi fick goda råd på vägen. BVC är verkligen toppen. Så imorgon när han fyller 4 månader ska han få smaka lite. Har införskaffat lite smakisar och diverse tillbehör. Det fattas bara en stol men blir ev en tur till Ikea på torsdag. 

Efter BVC blev det träning för min del med Tore och Lisa. Fick höra att jag är mer tillbaka nu och ser stark ut. Känner mig stark på ett annat sätt även om det är en bra bit kvar tills jag är nöjd. Så roligt att träna tillsammans oxå, gav mig så mycket bra energi. 

Väl hemma överraskade jag A med lite jordgubbar på kvällen. Nu blir det natti, mormorsdag väntar imorgon :) 


Falun bjuder på vårväder!

Heléne: känns som klippningen kom i rätt tid ;) Psalmerna vi kollat ut är väldigt klassiska och vackra enligt oss. En av psalmerna sjöngs på mitt dop faktiskt. Du ser ut att ha det underbart i vårvädret  <3 det är du värd! 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0