Fredagsmys

Dagarna rullar på. Falun har bjudit på regnväder. Klarat av 3 friskispass och massa planering för kommande flytt. Fredag betyder att jag och Lilleman brukar hitta på ngt extra roligt. Idag var det en tur ut till min kusin och hennes son. Vi hade jättetrevligt och barnen är så roade av varandra. Min kusin är även "mamma-mage tränare" så hon passade på att känna igenom min mage och det såg bra ut! Tummen upp på det! 
Vi hade som sagt en jättekul eftermiddag där. 

Väl hemma gjorde jag och A tacos och sedan har vi tagit det lungt, riktigt skönt :) 


Finaste Tyson soffmyser också. 

Även kollat på Prins Oscars dop. Snart är det dags för våran lilla prins också.

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0