Fri halvtimme

Hurra för Andreas idag! Grattis på födelsedagen! Blir kul att se er imorgon! Här har jag precis kollat att alla delar till folkdräkten är i sin ordning.

Förutom lire fix inför dopet imorgon kom jag och T hem från bibblan för en timme sedan, han har somnat efter lunchen och jag kommer på mig själv med att inte ha några planer den närmaste halvtimmen. Då är en ostörd stund med kaffe och tidningen ett måste. Snuffan blir glad att få ha mitt knä för sig själv. 

Lyx!

Snuffan har förresten sett bättre dagar. Det är löptid. Hon är ovillig till i princip allt utom att i lugn och ro ligga i någons knä och bli klappad på huvudet. Promenader är svårt, att ta med henne på en springtur är inte att tänka på. Det borde vara över inom någon vecka, tills dess är hon exakt så här följsam och utåtriktad:




//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0