Grillkväll på landet

En kollega och vän till mig och A bjöd ut oss hela familjen till landet där han och hans fru bor helt idylliskt i sommartider. Falun levererar högsommar värme, så vad passar inte bättre än "att lämna citystressen". Det bjöds på kotletter från gården, fisk som var egenfångad, älgentrecote som T jagat själv plus mycket annat. Sedan att sällskapet var topp tio och Casper skötte sig så exemplariskt. 


Vacker utsikt från deras uteplats mot dalaskogarna. Där satt jag med Casper i famnen, mannen i mitt liv och fantastiska vänner omkring mig. Underbart sommarminne. Tacksamhet. Storstad i all ära, men i dessa stunder är Dalarna oslagbart! 

Dock laddar vi för besök i storstaden till helgen. Vi laddar även för ett annat projekt i sommar.... Ni som läser bloggen får se vad det blir, cliffhanger!

//Em 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0