Ingen ersättning igår kväll

Solskyddsfaktor är att rekommendera numera. Igår var vi med föräldragruppen hela dagen i Marabouparken. Solen tog trots att vi satt i skuggan. På kvällen ville M flyttstöka och eftersom någon måste ta hand om lilleman gick han och jag ut och plockade nya vitsippor vid sjöarna. Han somnade efter ett tag och jag passade på att lyssna på en ny pod. När vi kom hem sov han som en sten i vagnen, när klockan var elva tyckte jag det var dags att flytta över till sängen. Hade förberett ersättning då han alltid vaknar på sämre humör vid överflyttningar men han sov vidare. Han hade kämpat på med gott humör bland bebisarna i parken utan sovstund så jag tror han kompenserade på kvällen. Idag blir det flytt flytt och flytt. Puh.


Vitsippsfrossa på bloggen


//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0