Kalas och solskenspromenad

Idag hade vi lite kalas för mig och Andreas som fyllt år. Dagen började fint med sovmorgon till lite efter 9 snåret. Då gör det inget att gå upp en sväng på morgonkvisten. 
Våra familjer kom över efter lunch och vi bjöd på fika. Tror jag nämnt här innan i bloggen vad vi fick av min familj. Av Andreas familj fick vi ett presentkort på Ikea. Perfekt inför kommande flytt. Tänker oavkortat på utemöbler men vi får se vad det blir. Dessa vackra blommor fick vi också: 

Efter kalasandet tog vi en promenad runt gruvan. Lilleman behövde sova och vi andra fick passa på att njuta av det fina vädret: 

Fint ekipage va? Världens finaste pappa med sin son i vagnen. Lägg gärna märke till solparasollet. 100 kr på Elsborgs loppis. Check! Perfekt varma dagar då jag vägar ha något för själva vagnen/liggdelen. Blir ju kokhett därinne, nej viktigt med luft som cirkulerar och att Casper är i skugga. Solparasoll lär vi även i förskaffa när vi flyttar. Size större än det på vagnen ;) 

Nu på kvällen efter Casper somnat har vi myst med fika som blev kvar från kalaset och sett på BECK - Steinar. En mycket lyckad dag. 

Skickar krya på kramar till Stockholms familjen. Det sägs ju att just när barn blir sjuka att det smittas ngt så otroligt. Blir intressant för mitt inte så jättebra immunförsvar :/ 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0