Kärlek och choklad

Imorse när jag rastade snuffan möttes jag av spirande kaninkärlek i parken utanför huset. Av aktiviteterna att döma kommer kaninlyckan i Sundbyberg att öka exponentiellt framöver. Härligt. Min inre biolog slog såklart frivolter. 

Det är inte bara en dag med kärlek i luften, det är vår sista dag som sumpanbor OCH chokladbollens dag. Chokladbollar inhandlades därför på Boulevard, i eftermiddag väntar fika med T:s farföräldrar. Nu blir det sen lunch i parken.

Det kryllade av kaniner, men när jag skulle fota dem var allt jag fick en kaninrumpa på långt håll. Syns den ens?

När T sover efter lek och bus med bebisarna på bibblan får jag äta sushi! Mums!


//Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0