Loppis och granndejt

Idag fick vi sovmorgon igen till 9. Tjoho och Andreas var snäll och gick upp vid 6 för morgonmål så jag fick sova en hel natt. Dock vaknar jag ändå, men skönt att slippa gå upp. 

Var på barnloppis. Lyckades fynda en del kläder. Riktigt nöjd. 


På eftermiddagen kom världens bästa grannar förbi på fika. Jag och A fick födelsedagspresenter i form av blommor och en skrub från Rituals. Casper fick en underbar bok och ett gosedjur: 

Allt var så fint inslaget: 

Nu sover Lilleman och vi njuter av en lugn kväll. Tagit mig en dusch och provade peelingen, love it! Dags att ladda om för en ny vecka ...

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0