Midsommarblomster

Nu är lillstjärnan döpt. Han var så fin i dopklänningen och han skötte sig exemplariskt både på dop och efterföljande fika. Emelie gick i egenskap av gudmor först med honom in i kyrkan och det var så fint när du läste fadderdikten Emelie. 

Idag har vi varit på biblioteket och lekt och nu pustar jag ut med bok och kaffe innan vi ska dra vidare till öppnis. Jag lånade en bok av en fransk författare som ska vara bra, blir spännande.




T:s farmor och jag plockade blommor att ha på bordet vid dopfikat. Det finns midsommarblomster nu! Underbart.



Några sidor hinner jag nog innan han vaknar och det är dags för öppnis...

//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0