Min första morsdag

Grattis alla mammor på morsdag. Själv firar jag min första. Smygstartade igår med fika hos min mamma/mormor och en långpromenad på det. Jordgubbar, maränger och grädde bjöds det på, mmmm!!!

Idag har jag blivit uppvaktad på hemmaplan med blommor, present (en film jag velat se) och önskelmiddag (vi åt grekiskt). Ikväll ska vi nog se sista Beckfilmen och äta jordgubbar (mamma skickade med en korg) och kladdkaka. 

Haft en sådan fin dag och jag är så tacksam och lycklig att vara mamma till just våran skatt. Det betyder allt. 


Du och jag Casper <3 


Vackra blommor på köksbordet. 

Duktig du är Helene som ordnar på egenhand i huset! All cred till dig. 

Faktum är att det börjar bli dags att packa ihop vårat boende oxå, imorgon ska vi hämta flyttkartonger. Sedan är det våran tur att flytta.

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0