Överraskning och kusindate

Imorse när posten kom var det ett paket till mig som låg där bland reklamen. Från en fantastisk vän. Bröt mig mer eller mindre in i paketet och fann ett sådant snyggt halsband! Tack världens bästa Heléne <3 Jag älskar det! 

Eftersom jag och Casper skulle hem till min ena kusin på Playdate med henne och hennes son så fick jag användning för det direkt :) 


Sådär en liten glimt :) älskar det redan! Kan få vilken tråkig outfit som helst att piffas upp. 

Playdaten var väldigt lyckad med min kusin och hennes son. Småttingarna roade varandra och vi hann fika och prata i massor, så trevligt! 

Väl hemma igen städade jag lägenheten då den nya hyresgästen kommer förbi imorgon. Lagade mat från vår sista matkasse. Blir ett uppehåll över sommaren då vi vill kunna vara lite ner spontana. 

Casper somnade på direkten efter kvällsmålet, hehe tar på krafterna att leka och ha roligt. Jag har beställt en födelsedagspresent till mig själv från mig själv från Lyko, visar er sen. Sedan har jag även beställt en doprosett till Casper och dekorationer till dopfikat. Effektiv dag så dags att natta nu och ladda för imorgon :) 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0