Solsken, träning och panikbakning

Falun fortsätter leverera finväder vilket gör att den röda solhatten används mycket på Casper. Värmen har nog tagit på oss alla lite så idag tog småpojkarna sovmorgon till 9!!!

Sådär ska det mysas, skavfötters! 

På promenaden somnade även C på eftermiddagen en sväng. Använder bärselen mer och mer. Älskar den! Vi har en Ergobaby 360. En mamma på öppna förskolan hjälpte mig att förklara alla finesser och hur man använder den lättast och efter det älskar jag den,Casper oxå :) 


Passar på att mysa med Tyson som ska till sin mormor imorgon då det ska packas inför helgen. Vi ska på dop i Stockholm och mysa på hotell :) Sedan ska det oxå firas att världens bästa älskling fyller år imorgon. Han kom på nu på kvällen att han skulle ha med sig ngt att bjuda på till jobbet. Fick panik baka två kladdkakor som nu står redo. Vi ska oxå hinna med öppna förskolan och Playdate där :) 

Träna har jag oxå hunnit med, 3 pass hittills denna vecka, heja mig! 

Dags att sussa, mycket som händer nu! 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0