Update från en bänk med en bok i handen

Här sitter jag i sommarvärmen och tycker jag har det bäst någonsin. T har somnat i sin vagn och jag får tid att läsa. Har hunnit med en sväng in till stan och snuffan har fått kasta boll. Resultatet?

Däckad Märta.


Veckan är i övrigt väldigt planerad, vi har någon aktivitet varje dag, men försöker att ta det lugnt och komma in i tempot som föräldraledig. Allt måste inte gå effektivt och snabbt, det här är ett bra tillfälle att öva på att leva i nuet. Det är härligt.


Inte konstigt att man blir andfådd i sommarvärmen.


Emelie, såååå fin Tyson blev efter klippningen förresten! Ge honom en stor kram från mig.


//Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0