Valborg och välkommen maj

Valborg har passerat i lugn takt. Vi hade en trevlig dag. Följde kungens 70 årsdag på Tvn och undrade om familjen Spets var ute och såg ngt live? Såg framför mig att lilla T skulle ge kungen en blomma ;) kanske blir det när (om) han fyller 80?
Vi var uppe på Barnens Valborg vid gruvan och kollade agility och brasa. Träffade lite bekanta. Avvek ganska tidigt och tog en lång promenad. Stannade till vid hundrastgården så Tyson fick leka och Casper fick inspektera världen. Väl hemma på kvällen myste jag och A med charkbricka när Casper somnat och kollade sista filmen i The hunger games. 


Nyklippt vovve i vårsolen. 

Fick sovmorgon idag på första maj. Haft en förkylning som besvärat mig (lyckats smitta ner A nu oxå) men är kvitt den nu. Tog mig till Friskis för träning, underbart! Väl hemma en dusch, lunch och sedan promenad med familjen. 

Vi har även planerat lite dop. Bestämt psalmer. Vi har bokat hotell till dopet för T. Mycket dop nu :) folkdräkten lär putsas upp. 

Tror absolut du fixar yogan Spets. Själv traglar jag med mamma mage. Men träning ger faktiskt resultat så kämpar vidare... Längtar tills jag får ta bort appen. 

//Em


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0