Vrålåket

Saker och ting har landat lite här. Igår hämtade jag ut dopklänningen från kemtvätten. Det 80 åriga tyget var som nytt, så fantastisk vacker den är nu. Annars var torsdagen relativ lugn. Ganska skönt i en fullspäckad vecka. 

Idag har det dock varit fullt ös. Fick lite sovmorgon, tog en promenad med småpojkarna. Hämtade ut Caspers doprosett som jag beställt och dekorationer till dopet. Blev jättenöjd över båda beställningarna. Fredag betyder också öppnis. Jättetrevligt som vanligt och Casper jollrade och var glad. Dock hann vi inte mer än ut på vägen på g hem så somnade han. Sedan har jag varit och köpt en ny cykel som jag fyndade via blocket. Så här är nya vrålåket: 


Behöver verkligen en ny cykel nu när vi ska flytta. Lite längre från stan och jobbet så småningom. Fler backar. Men denna cykel var grym så blir nog bra. 

Väl hemma lagade vi mat, vegetariska hamburgare. Sedan har jag bakat inför imorgon. Nu ligger jag nerbäddad och lyssnar på spöregnet som slår mot fönstet, mysigt! 

//Em 

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0