Girldinnerdate

Så skönt att jag kände mig frisk på söndagen. Åkte och tränade ett lunchpass av ren glädje. På kvällen hade jag och min barndomsvän Anna dinnerdate på Faluns nyaste resturang pinchos. Här kommer ett betyg:

Plus:
Älskar miljön
Älskade att beställa via appen
Bra personal
Drycken och maten var gudomlig!

Minus :
Fick ingen info om hur appen fungerade. Tur jag varit på pinchos i Göteborg.

Jag är värsta fanet av tapas så den här resturangen kommer att bli en ny favorit. Helene kom hit så käkar vi där!

Jag och Anna hade det så trevligt och pratade om allt mellan himmel och jord. Måste göras om snarast.

Idag har det varit full rulle. Började med 10 månaders kontroll på Lilleman. Allt var bra. Det enda som är tråkigt är att vår underbara bvc sjuksköterska går i pension :( vår nya har dock namnet Helene, måste ju vara bra ;)
Sedan hem och åt lite och tog en promenad. I med lite kaffe och iväg igen och mötte upp Andreas på stan för lite ärenden.

Blev pizza till middag. Vi var så trötta.

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0