Julbord med föräldragruppen

IKEA levererade vad tre småbarnsfamiljer vill ha när vi var i Barkarby med föräldragruppen och åt julbord igår kväll. Ska jag vara riktigt ärlig var jag skeptisk till kombinationen IKEA och julbord, men gårdagens besök var bara positivt. Middagen började svettigt med att barnen satt mitt emot varandra och skrek hysteriskt ikapp men efter några köttbullar lugnade det sig. T åt Jansson och verkade uppskatta det. Mobilerna och youtube åkte fram så vi vuxna fick äta. Vi satt i ett rum vid sidan av restaurangen där barnen kunde springa fritt när vi ätit färdigt. Det är just det jag tycker är så bra med IKEA, det är opretentiöst och det man behöver finns i massor -yta, barnstolar, parkering, mikrovågsugnar, ja allt flyter på utan krångel. Jag får omvärdera min inställning till IKEA.

Plus efter julbord på IKEA en tisdagskväll i november:

+ rent golv - bra för ungarna som vill leka
+ fräsch, personalen fyllde på mat, fixade och städade hela tiden
+ tjejen vid ingången som stod och hälsade kunderna välkomna. T flirtade och hon flirtade tillbaka

Stort grattis än en gång till förlovningen Emelie! Vi är så glada för er skull.

//Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0