8 månader

Lilleman har hunnit med att bli 8 månader. Stora killen! Kan krypa 3-4 kryptag nu. Snart är det slut på lugnet ...
Vi har både hunnit med att träffa min barndomskamrat A igår på lite fika. Idag har det varit så fint väder så vi mötte upp en kollega och hennes bäbis + hund och tog en promenad runt stångtjärn (ett jättefint friluftsområde).

Hunnit träna idag också på Friskis. Dock tycker jag deras schema nu under hösten är kasst! Funderat ev att gå på några babytillåtna pass men vi får se, är kluven. Träningen är liksom min frizon.

Trångt i knäet när småpojkarna ska vara där samtidigt.

Plus som inträffat senaste tiden:
Paradise Hotel har börjat (skratt)
Glossybox har mkt mer veganska/vegetariska produkter i sina boxar vilket är toppen.

Minus:
Jag är bättre men fortfarande lite snorig från och till. Sista allergin av sommaren (pollen) eller förkylning?

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0