Hösten är här

Dagarna försvinner verkligen nu, hösten är här och vi har saker för oss mest hela tiden. I söndags åkte jag och tränade ett lunchpass. Efteråt blev det en sväng på CO för att köpa sandpapper och sedan köpte jag mig faktiskt ett nytt halsband. Ska visa er sen.
Igår var vi på babyklubben på öppnis. Fullt ös men så trevligt. Casper finner sig så bra bland alla barn (även om han vill mysa hos mamma ibland). Tyson skötte sig exemplariskt hemma under tiden (han var ensam). Det kändes så skönt att öppna dörren och höra hur han hoppade ner från soffan = ingen stressad hund.
En riktigt bra start på veckan! Här hemma gör jag mig redo för ett lunchpass innan pappan i familjen ska åka och jobba kväll.

Plus:
Öppna förskolan
Älskar mitt nya halsband
Lunchträning

Minus:
Hårångesten är kvar --> nu tror jag att jag vill ha det kvar
Tandläkarångest

Hårinspo från StylebyElins instagram. Älskar färgen! Höstigt vackert :)

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0