Klippa eller inte?

Hösten har som sagt hälsat på lite. Vilket såklart skulle utmana mitt immunförsvar. Så i torsdagskväll blev jag snorig med kittel i halsen. Det är dock mkt bättre nu (i princip bortblåst). Vi skulle gått på öppnis på fredagen men eftersom jag var klen blev det en extratur till mormor som fick pyssla om mig och småkillarna. Mysigt! Vi älskar vår mormor <3

Sedan har jag fått beslutsångest. Jag lär besöka frisören så småningom och jag vet inte om jag ska klippa av mig håret till en lob eller inte. Jag kan tycka att mitt hår skulle bli mer lättskött och det sitter ju iallafall bara uppsatt just nu (pga barn som vill dra i det annars och jobb som kräver uppsatt hår). Samtidigt gillar jag det lite längre ... Help!!!

Inspo bilder från Google. Klippa eller spara?

Idag har vi haft sovmorgon jag och småkillarna så det är jobbhelg för A. Jag mådde så bra så det blev både långpromenad och yoga.

På tal om promenad så har en kvinna blivit överfallen på ett promenadstråk vi brukar gå. En måndagkväll. Så obehagligt!! Tycker det är hemskt att jag som kvinna 2016 ska känna mig rädd när jag cyklar hem från jobbet. Ska få låna ett larm från mamma.

Har förövrigt fått en hel påse äpplen av grannen (!!). Så idag har jag bakat äppelpaj. Plus att vi provade ett nytt recept på tacogratäng. Supergott! Myskväll deluxe <3

Granny goes Street är en festival med sjukt bra artister som är i Falun idag. Jobbhelg, väder och en liten kille på 8 månader gick inte riktigt ihop iår, men nästa så.

Kraschat en parfym i golvet av misstag. Blev att beställa en ny plus lite annat från Lyko idag.

Hoppas ni har en underbar helg!

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0