Mormorsdag

Idag har vi haft våran mormorsdag. Dagen började vid 04.30 då den lilla mannen vaknade. Jag trött (knappt vaken) skulle ner till köket (ligger en trappa ner från vårt sovrum). Mörkt var det och jag snubblar i trappen. Stukade flera tår och en rejäl ryckning i ena armen. Aj... Gjorde faktiskt så ont plus att jag blev rädd att jag tappade blodtrycket lite och höll på att svimma. Väckte min bättre hälft som gav mig ett glas vatten. Lilleman somnade om efter lite mat, iallafall till 7. Då var jag så trött så jag skickade iväg ett sms till Helene istället för min mamma och meddelade att vi var vakna (fail!!!).

Iväg till mamma/mormor tog vi oss iallafall och efter en god lunch blev det en långpromenad:

Hälsade på lite hästar och stallfolk. Tyson fick busa lite med en annan hund. Solen visade sig och livet var topp!

Landade hemma vid 17.30. Middag och lite kvöllsbestyr, idol och paradiset. Nu är det natti!

Plus:
Mormorsdag - så trevligt
Vädret - sommarvärme
Hästar - älskar dessa djur
Jag får sovmorgon imorgon

Minus
Tre av mina tår plus del av arm är blå/röd/grön med blåmärken.
Glömde solparasollet hemma idag :(
Min kollegas son åkte ur idol :(

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0