Ny mobil

Hej och Hallå! Första blogginlägget från min nya mobil. Igår sa nämligen min iphone upp sig. Som tur är hade mamma precis bytt mobil så fick ta hennes Samsung. Lite ovant men jag gillar det. Idag har jag fått sovmorgon och varit och lunchtränat. Gårdagen var lite smått kaos då mobilen krånglade. Caspers faster skulle komma hit. Vilket var grymt trevligt . Vi blev bortskämda med presenter. Jag och A fick en rosenbuske (!!!) som jag ska plantera i helgen. Tyson fick godis och Casper en leksak från Brio. Bjöd på äppelpaj med äpplen från grannen.

När A kom hem åkte jag först och hämtade ut ett paket med mina nya träningsbyxor i. Sedan storhandla och sist till mamma och byta mobil. Vilken kväll! Puh!

Den här kvällen hoppas jag blir lugnare ;)

Vilken helg kommer du hit Spets? Vill träffas!!! Dock så ses vi ju snart min bff och jag ; )

Lite hårinspo på Bianca Ingrosso. Dog sååååååå snyggt!!

Vill ha!!!!

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0