Pray for Stockholm

Jag var på jobbet när jag fick veta vad som hänt i Stockholm i fredags.  Mina tankar gick direkt till min finaste och dyrbaraste vän och hennes familj.  Panik!  Skickade snabbt iväg ett sms och fick till svar att de var okej.  Tacksamhet.  Det hade kunnat vara jag. Jag åker ner med jämna mellanrum till Stockholm.  Både privat och ibland med jobbet.  Det kommer jag fortsätta göra. Kärlek är större än hat.

Köpte saker till två påskägg jag ordnat till C och T.  Så tacksam igen att köpa två ♥ vi tar livet förgivet ibland. 

Stockholm kommer att resa sig igen. 

Något som oxå berör är att poliser och sjuksköterskor springer mot händelsen utan att tveka för att rädda liv.  De gör de för ca 25-30 tusen i lön.  Det är värt att notera.  Deras insatser är heroiska,  och ska belönas efter det! 

Som pricken över i har jag fått min Facebook kapad :( någon som varit i samma sits får gärna komma med förslag hur jag ska få tillbaka den.  Verkar svårt! 


Lånad bild. 


//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0