En annan vardag

Det händer mycket nu här hemma. Casper gick precis iväg med pappa till förskolan. De är på slutet av inskolningen. Hittills har det gått felfritt och jag hoppas det fortsätter så. Håller fast vid att jag tycker förskolan verkar bra och att jag gillar deras idéer och nytänk! 



Firade med glass ute i solen efter Casper varit så duktig!! Jag och Andreas är så stolta över honom.


Jobbat helg vilket gör att jag är ledig idag. Igår var vi och kollade på en cykelkärra som vi ska hämta på tisdag. Idag ska vi kolla på en dagisvagn då vår vagn ska säljas inom kort.

Renoveringen av småpojkarnas rum fortsätter.

Om en vecka börjar Andreas jobba. Jag gör 2 veckor till på 100% innan jag går ner till 80%. 

//Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0