Sol och regn

Igår kväll myste vi ute i kvällssolen efter besök av ett par från föräldragruppen vi blivit vänner med. Vi har umgåtts mkt så barnen känner varandra väl och leker tipp topp ihop. Så mysig playdate. Mindre mysigt var att jag inte kom i min klänning jag ska ha på ett bröllop på lördag. Det har dock löst sig, puh! 


Idag har det regnat i princip hela dagen. Jag och småpojkarna har varit hos mormor medans min fantastiska make målat taket i Caspers rum. Blev så perfekt! 

Nu är det natti här. Älskar att ligga i sängen med rena sängkläder och höra regnet smattra mot hustaket. 


Härlig kväll i solen. Jupp visst har jag klippt av håret en bra bit, check! 


//EM 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0