4 dagar av ledighet

4 dagar av ledighet går nu mot sitt slut.  I söndags begav vi oss hela familjen till Rottneby naturreservat. Vi gick långpromenad och åt lunch samt fikade där.  Så mysigt!  


På kvällen kom mormor hit och vi åkte iväg någon timme på bio. Såg senare "Grey" filmen.  Helt ok,  varken mer eller mindre.  Mysigt att komma iväg själva.  Sådan tur vi har vår mormor ♥ 


Lilleman har tagit två steg helt själv.  Dock är han så försiktig och vill helst att man ska hålla i båda händerna när han är ute och traskar runt. 

Lite gott till bion! 


Idag har jag varit och dragit ut en visdomstand.  Jag är så lättad!  4 månaders krångel med folktandvården är ett minne blott.  Tack för att jag tog mod till mig att byta tandläkare.  Går nu privat och jag är så glad!  De behandlar mig så fantastiskt bra och är så proffsiga.  Min tandläkare fick mig som har tandläkarskräck att skratt mig igenom en borttagning av en visdomstand.  Ni hör ju!  Händer det?  Det gjorde inte det minsta ont. Det var faktiskt inte ens obehagligt.  Jag kände mig 110% trygg. 

Efter lite vila hemma så blev det öppnis med pojkarna.  Ikväll har vi firat att tanden är väck med thaimat. Jag har inte ens ont. 

Vilken ledighet! 

Avis på grisarna,  så söta ♥ 

//Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0