Framsteg både på jobbet och i köksfönstret

Har denna vecka befunnit mig på projektledarutbildning i Sigtuna och vet du Emelie, det fanns lax till frukost! Jag åt för dig med! Utbildningen var bra och jag stötte på saker mest hela tiden som kan problematiseras och ses ur andra perspektiv. 





Lax till frukost och utbildning, visst, men veckans största händelse har ändå ägt rum i köksfönstret. För har det inte tittat fram små chiliplantor medan jag suttit i Sigtuna och ritat ganttscheman och nätplaner! Jag trodde det var kört för att jag vattnat för mycket men icke. Jag blev så glad av framstegen i min lilla plantskola att jag av bara farten vattnade lite mer.

//H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0