Bland tulpaner och firande

Insåg att förra inlägget lät lite negativt.  Det finns så mycket att vara glad och tacksam för. Måste bara säga att min mobil dog och återuppstod oxå.  Ifall du skickat ngt Helene så skicka om det. Igår köpte jag en bukett med tulpaner.  Längtar efter våren. 

På eftermiddagen har vi varit och firat min moster som fyller år idag.  Åkt ner pulka med Casper.  Sovmorgon fick jag.  Ska snart gå och duscha och sen blir det film. 


Så  spännande att Ted börjar förskolan nu. Caspers tur i september. Älskar den röda overallen.  Ingen kan missa en liten boss då ♥ 

30 årsfirandet längtar jag efter så mycket! 

//Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0