Lashes by studiobeauteous

Dagarna snurrar på. Vi har haft fullt upp här hemma.  Idag kommer hela släkten och firar Casper. 


Dagarna efter nyår satt jag modell åt studiobeauteous. Jag har haft fransförlängning innan jag gick hem på föräldraledighet och jag älskar det.  Så skönt att gå upp och känna sig fräsch jämt.  Såhär blev det fina resultatet.  Det är volymfransar med eyeliner effekt:


Ngt jag noterat på bilderna är fräknarna.  De har absolut blivit flera sedan graviditeten med Casper.  


Vad tyckte du om Danish Girl? Det är helt klart en favorit som lämnar avtryck.  Kul att du följde mitt råd och kollade. Har du sett Skam säsong 3 på SVT play?  :) Jag ser om den nu med svensk text.  Sett den utan text på nrk innan. 
Roligt att du gillar halsbandet. Det klär dig.  Tråkigt med vädret men tur att vi går mot ljusare tider ♥ vi får nya chanser. 

//Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0