Ledig helg

Veckans jobbande har gått fort.  Hektisk vecka.  Dagarna går i 110. Väldigt skönt med ledig helg.  Igår kväll var det tacos, lek och bad med Casper som gällde.  När lugnet lagt sig var det mysigt att få tillbringa tid ihop med sin blivande  man. 


Idag gav jag A sovmorgon och gick upp lite efter 7 med småkillarna. 


Mina fina killar ♥ som två busiga bröder.  Sedan tog vi en promenad ute i solen.  Vid två kom Martina och hennes son och hälsade på.  En trevlig playdate. Vi har inte setts på 1,5 år så det fanns mkt att prata om.  Hennes son är 3 år men lekte fint ihop med Casper.  Casper fick även 2 fina paket av dem. Så omtänksamt ♥


God mat,  lite godis och en lugn kväll.  Precis vad jag behöver.  Veckans heltids jobb tar ut sin rätt.  Kroppen ska ställa om. 


Jag och Martina ★


Natti natti! /Em 

Mitt mål var också loppis idag men tiden räckte tyvärr inte till. Nåväl nya chanser kommer. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0