Ny era

Idag var första dagen på jobbet efter föräldraledigheten.  Eller nja har ju haft lite pass men nu är det på riktigt.  Fullt upp idag.  Ingen lugn start. Efter jobbet mötte jag upp killarna som hade varit på öppnis och lekt. 


Väl hemma så blev det mys med familjen.  Jag har saknat dem under dagen. Middag och lite träning.  Nu väntar sängen då jag är riktigt trött efter alla intryck idag. 

Hade dock mumsat fika och gärna varit föräldraledig lite med Helene :) var farmen en hiss eller diss? 


På tal om hiss eller diss.  Här är mina nya glasögon jag har beställt.  Kul med nya bågar.  Gillar eller gillar inte? Jag känner mig riktigt tillfreds med valet.


//Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0