T runt min hals

Den här dagen har ingenting gått som planerat. Vi skulle åka till Falun men fick helt tänka om då det varit masskrockar på både E4 och E18 pga halka och dålig sikt. Nej, vi riskerar ingenting med vår dyrbara last. Så vi stannade hemma i snökulan istället. Jag plöjde några avsnitt av Skam och mildrade besvikelsen med Marabou salta mandlar. Det funkade. Ikväll har vi varit ute i snön, T gick hela vägen runt bostadsområdet själv medan Märten tog plats i pulkan. Nu nattar jag T och sedan ska vi se "The danish girl", någon som sett den? 




Hur fint är inte det här halsbandet med ett T på jag fick av Emelie på lilljulafton. Det har en given plats runt min hals och att jag fått det av T:s gudmor och min fina vän gör det väldigt speciellt för mig. Fantastiskt fint. 

//Helene 



Kommentarer
Karin Bergström

Fikondesserten är verkligen en höjdare. Tack Helene! Jag såg The Danish Girl på bio och blev helt betagen av bilden - så vackra färger, miljöer, människor, ja allt. Handlingen var enastående. Jag var fångad från första minut till sista, och inte ett öga var torrt i salongen. En av få filmer som sitter kvar i själen efteråt, kanske resten av min levnad. Mosterkram!

2017-01-06 @ 12:17:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0