Glad påsk

Glad påsk från oss! Sjukstugan fortsätter här hemma. Casper har en förkylning med hosta. Feberfri idag. Så vi kunde bege oss till farmor på middag. Alltså dessa sjukdomar, ge mig vår! Vi som klarade oss så bra i februari. Mars har vi i princip varit sjuka hela månaden. Blä! 

Påskmiddagen hos farmor var iallafall gudomlig! Så härligt att kunna äta allt!! Så ska jag fortsätta resten av påsk, haha! 
Dock börjat längta efter mitt Friskis och pass. Men Ludvig måste kunna äta ngt annat än på mig för att jag ska kunna ge mig iväg. Finns iofs bebistillåtna pass, för feg än för det pga smittor. Weeelll tiden för träning kommer!

(null)

Finaste pojkarna på väg till Blåkulla (Säter) idag på middag. Tänk att de är mina/våra? Finaste prinsarna 💙

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0