Magsjuka del 2

Alltså mars månad blir den månad vi har varit som sjukast. När Casper blev frisk gick det 6 dagar sedan låg jag däckad i magsjuka. Fy! Bland det värsta jag upplevt. Ha en liten bebis som ammar, och kräkas samtidigt = inte bra kombo. Vet inte om jag återhämtat mig helt än.
Idag raspar även Casper i halsen, förkylning på g? 
Vädret har återigen varit på topp och jag har hunnit med minimalt att njuta av det.
Nu håller vi tummarna för en lugn påsk. 

//Em  (null)

Casper har rockat sockorna på förskolan. Tyson och jag hann njuta 5 min av solen en dag på altanen. Pojkarna har fått nya solglasögon. Snygga va? Köpta på Jollyroom.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0