Sömnbrist och magsjuka

De senaste nätterna har jag sovit dåligt. Ludvig har velat äta en del, och knorrat, vänt och vridit sig. Casper är inne i en ganska orolig fas i sömnen. Lägg sedan till en make och en hund. Jupp alla i samma säng ... ni vet den där reklamen om ngt lån (?) ett par med tvillingar och "det blir inte alltid som man tänkt sig men det kan bli bra ändå". Typ det paret är vi haha. Igår trots superfint väder så drog jag ner rullgardinen i sovrummet efter lunch och slumrade 1,5 timme med Ludvig. Ibland måste man prioritera.

På tal om att saker inte blir som man tänkt sig... imorse vaknade jag kl 4 av att Ludvig var hungrig. Kl 5 gick Andreas upp till jobbet, kl 06:30 kommer Casper in och kräks i sovrummet. Och så har det fortsatt. Hej magsjuka, snälla försvinn! 

Ännu så är det bara Casper, hoppas det förblir så. Spenderat dagen i soffan. Livrädd för att Ludvig ska smittas. Räknade minuterna till Andreas kom hem från jobbet.

Duschat och ska nu förhoppningsvis få sova lite... natti!
(null)

Tulpaner som jag fått av min make. Lite pepp och extra kärlek i vardagen. Drömmer om våren! 

//Em


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0