Heaven on earth

Det finns ett ställe som får mig att må toppen. Ett ställe som är som bomull för själen. Där man kan koppla av och bara vara sig själv, för stunden, leva i nuet, exakt just nu.
Det är ute i stallet. Bland de fantastiska hästarna.
Pyssla, mysa, rida, skratta, vännerna, träna, samspel. Listan kan göras lång.
Blev så glad idag när Veronica hörde av sig och frågade om jag ville ta hand om hennes Ziruta (kallad Rut/Rutan/Rutis) idag. Självklart ville jag det. Hade egentligen taggat för ett skivstångspass men ett ridpass går ingenting att jämföra mot så valet var lätt!
 
Åkte ut dit på eftermiddagen. Myste, pysslade och joggade Rutan ute på dressyrbanan. För mig är det här fredagsmys deluxe! Är ni sugna på att se hur anläggningen ser ut gå in på www.fridahallgren.se och spana! Bodde faktiskt ute på gården i 3,5 år och hade min häst där. Men det är en annan historia i ett annat inlägg!
 
 
Bild på mig och Rutan från i somras. Idag hörde jag löven prassla under hovarna, det är så himla mysigt! Livskvalitet på hög nivå!
 
// Emelie
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0