Nya tavlor

Fem toasters till helgen som var säger jag bara. M utrymde hemmet i fredags och kvar var Fröknarna Falun, några vinare och en massa helgplaner. Tanken var att ta en massa bilder och lägga ut här på bloggen sedan, men det glömde vi helt bort. När M kom hem igen igår kväll hade han varit på konstauktion och ropat in två tavlor till vardagsrummet. Blir fint att få upp dem på väggen när vi får hem dem.

Måndagens plus
+Fixat iväg alla mina traderaförsäljningar
+Lite folk på gymmet 
+Läste ut Katastrofdoktorn, Johan von Schreb (tips till Emelie och Andreas) 

Måndagens minus
-Fraktföretaget krånglade när jag skulle lämna in traderagrejerna. Trots att de är bra på att ta betalt krävdes en hel del diskussioner och speciallösningar innan jag blev av med dem.
-Inga bilder att lägga upp från helgen...



...men det blev en från fredagen i alla fall :)


//Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0